The Lancet dergisinde yayımlanan küresel araştırmaya göre, anne olma yaşının ertelenmesi nedeniyle 2036 yılına kadar 80 milyon kadın kısırlıkla karşı karşıya kalabilir.
Clinical Gastroenterology and Hepatology dergisinde yayımlanan 13 yıllık araştırmaya göre, kahve tüketimi siroz ve karaciğer kanseri riskini büyük oranda azaltıyor.
Yapılan son araştırmaya göre, uzun süreli oturma sürelerini bulaşık yıkamak veya ütü yapmak gibi basit ev işleriyle bölmek, kansere bağlı ölüm riskini yüzde 12 oranında düşürüyor.